Skip to main content

56 Hotellin asiakaspalvelu / Hotel Reception

Lajissa kilpailijat suorittavat erilaisia hotellin vastaanoton tehtäviä, esimerkiksi huonevarauksia, asiakkaiden sisäänkirjautumisia, haasteellisia asiakastilanteita ja reklamaatioihin vastaamista. Tehtävät toteutetaan mahdollisimman työelämälähtöisesti ja asiakkaita esittävät ammattinäyttelijät. Kilpailijat saavat eteensä myös yllättäviä tilanteita ja pääsevät testaamaan ongelmanratkaisukykyjään.

Kilpailija Carmen Sadiku

Laji: Hotellin asiakaspalvelu

Taustataho: Turun ammatti-instituutti

Carmenin haastattelu julkaistaan pian.

 

 

 

Ekspertti Elina Maukonen

Laji: Hotellin asiakaspalvelu

Taustataho: Gradia

Ekspertti toimii lajin asiantuntijana ja tuomarina WorldSkills Shanghai 2022 -kilpailussa ja siihen valmistauduttaessa.

Lisäksi valmennustiimiin kuuluu Skills-lajipäällikkö Maria Kursu (OSAO), joka kehittää ja koordinoi lajin toimintaa Suomessa.

Tukijat